වැඩිහිටි අන්තර්ජාල භාවිතා කරන්නන්ගෙන් 3% ක් පමණක් අන්තර්ජාලය හරහා කිසිවක් මිලට නොගන්නා අතර ඔවුන් බොහෝ විට ගඩොල් සහ මෝටාර් සාප්පු වලට ඇලී සිටින බව සමීක්ෂණයකට අනුව හෙළිව තිබේ.

ඔන්ලයින් සංසන්දනාත්මක සේවාවක් වන Comparis.ch පවසන්නේ  වයස අවුරුදු 56-74 අතර 6% ක් තවමත් මාර්ගගතව ඇණවුමක් ලබා දී නොමැති අතර, වයස අවුරුදු 18 ත් 35 ත් අතර ළමුන්ගෙන් මාර්ගගත ඇණුවම් ලබා දීමෙන් වැළකී සිටින්නන්ගේ සංඛ්‍යාව 1% ට වඩා අඩු බවයි.

ඊට වෙනස්ව, ස්විට්සර්ලන්තය පුරා පුද්ගලයන් 1,012 දෙනෙකුගේ නියෝජිත සමීක්ෂණයට අනුව, “එක් සැරිසරන්නෙකුගෙන් දෙදෙනෙකු (48%) අවම වශයෙන් මසකට කිහිප වතාවක් අන්තර්ජාලය හරහා යමක් ඇණවුම් කරති.  ඒමෙන්ම  14% සෑම සතියකම අන්තර්ජාලය හරහා භාණ්ඩ හා සේවා ඇණවුම් කරයි.

මේ අතර  තරුණ සාප්පු හිමියන් ඉදිරියෙන් සිටී: 61% ක් මසකට කිහිප වතාවක් අන්තර්ජාලය හරහා සාප්පු සවාරි යන අතර 55 ට වැඩි අයට එය 38% ක් පමණි.

මසකට කිහිප වතාවක් අන්තර්ජාලය හරහා සාප්පු සවාරි යන පුද්ගලයින් බොහෝ විට ජීවත් වන්නේ පුද්ගලයන් තිදෙනෙකුට වඩා හෝ දරුවන් සිටින නිවසක බවද අනාවරණය වී තිබේ.

වැඩි ආදායමක් ඇති කුටුම්භයන් මසකට කිහිප වතාවක් (64%) අන්තර්ජාලය හරහා මිලදී ගැනීමට වැඩි ඉඩක් ඇති නමුත් අඩු ආදායම් ලබන අය අතර එම අගය 37% කි.

“බොහෝ විට පවුල්වලට නිදහස් කාලයක් නොමැත. මාර්ගගත සාප්පු සවාරි නිදහස නිර්මාණය කරයි. තම දරුවන් නිදා සිටින විට දෙමව්පියන්ට සාප්පු යෑමට හැකි අතර භාණ්ඩ කෙනෙකුගේ නිවසට ගෙන එනු ලැබේ. ”සංසන්දනාත්මක මූල්‍ය විශේෂඥයෙකු වන  මයිකල් කුන් පැවසීය.

සෑම සතියකම මාර්ගගතව ඇණවුම් කරන ලද භාණ්ඩ අතර, වැඩිපුරම මිලදී ගනු ලබන්නේ ආහාර වේ. සමීක්ෂණයට අනුව, ඇඳුම්, සපත්තු සහ උපාංග මසකට කිහිප වතාවක් හෝ මසකට දෙවරක් මිලදී ගන්නා නිෂ්පාදනවල ආධිපත්‍යය දරයි.

ශානිකා මාධවී

Similar Posts